وداع با جازموریان
 
درباره وبلاگ


♥ღ♥این یه وب تاریخیه لذت ببرید و نظراتون رو بزارین ♥ღ♥
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 218
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد پرواز پروانه دریافت کد آتش بازی
♥ღ♥تاریخ♥ღ♥




تالاب جازموریان نیز می رود تا به مانند بسیار تالاب ها و دریاچه های دیگر ایران به بیابان برهوت مبدل شود و تنها خاطره ای از آن در یادها و تصاویر بماند !

اژدهای ویرانگر سد سازی در ایران که هیچ گونه ملاحظه زیست محیطی روی آن صورت نمی گیرد می رود که ایران را به بزرگترین صحرای جهان تبدیل سازد و ما شادمان از این که هر روز سدی را افتتاح می کنیم !

توسعه ی غیر متوازن و ناپایدار و غیر کارشناسی که فقط امروز را و نوک بینی را می بیند و بس! البته اگر منافع و مطامع اقتصادی این روش را برای عده ای در نظر نگیریم !

تالاب ها و دریاچه هایی که هم محل زندگی و تغذیه و معاش مردم می باشند و هم پرندگان و جاندران و حیوانات و گونه های مختلف گیاهی .

مکان های زیبایی که برای جذب گردشگران و رونق زندگی و جلوگیری از کوچ مردم و تورم شهرنشینی و افزایش بیکاری و معضلات شهری و کمبود مسکن و بهداشت و آموزش و ... در شهرها بوده اند .

ایجاد رطوبت کافی و جلوگیری از خشکی هوا و شیوع بیماری ها و تسریع در بارش باران و جلوگیری از بیابان زایی از دیگر نعمات این الماس های کویر و بیابان می باشند .

یک روز جنگل ابر و روزی دیگر دریاچه ارومیه و امروز تالاب جازموریان و فردا ...

ویرانی و نابودی طبیعت و کسب سود یا به جهل یا به نفع شخصی و جمعی ، در هر صورت تفاوتی نمی کند نتیجه یکیست و آن نابودی طبیعت و در نهایت نابودی خودمان با دستان خودمان . 

آیا کسی هست ما را بیدار کند ؟ یا ما به خواب زدگان را  به خود آرد ؟ هیولای جهل و نفع هم چنان از ما قربانی می گیرد و این بار تمامی کشور قربانی آن خواهند بود ! آیا آیندگان و فرزندان ما از ما نخواهند پرسید که شما چه کردید و چه می کردید و کجا بودید ؟! امانتی که دیگران به شما سپردند این گونه تحویل ما می دهید ؟! پس دوزخ ما از هم اکنون آغاز شده است اگر که به طبیعت رحم نکنیم که البته طبیعت نیز به ما رحم نخواهد کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







2 دی 1391برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : ♥ღ♥محدثه ♥ღ♥